منوي اصلي

موضوعات

آرشیو مطالب

آخرین مطالب

امکانات دیگر

صفحه قبل 1 صفحه بعد

پاک سازی برنامه های مخرب با Malwarebytes’ Anti-Malware 1.51.1.1800 Final Portable
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> جمعه 24 تير 1390برچسب:حذف Malware, دانلود, دانلود Anti-Malware, دانلود MalwareBytes Anti-Malware, دانلود Malwarebytes' Anti-Malware 1,51,1,1800, دانلود برنامه Malwarebytes' Anti-Malware, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, ضد Malware قوي, كشتن Malware, كشتن مالورها, مالور بايت, نرم افزار Anti-Malware,

Malwarebytes Anti-Malware نرم افزار کاربردی ضد نرم افزار مخرب می باشد که این توانایی را دارد حتی پیشرفته ترین نرم افزارهای مخرب موجود را بصورت ریشه ای و موثر از روی سیستم شما بردارد . این نرم افزار دارای قابلیتهایی می باشد که شامل یک کنترل کننده محافظ داخلی می باشد که پردازه های مخرب و مشکوک را پیش از آنکه حتی شروع شوند را بلاک و متوقف می نماید . این نرم افزار تمامی پردازه های درحال اجرا را کنترل و بررسی نموده و پردازه های مشکوک را قبل از اینکه بتوانند اجرا شود و به سیستم آسیب برسانند متوقف می نماید. ماژول حفاظتی بلافاصله نرم افزار از فناوری پیشرفته ابتکاری اسکنی استفاده می نماید که تمامی سیستم شما را به منظور محافظت و ایمن نگاه داشتن آن کنترل و بررسی می نماید . به علاوه نرم افزار ، یک مرکز اطلاع رسانی تهدید ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا خود را متناسب با جدیدترین نرم افزارهای مخرب بروز نگه دارید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


صفحه قبل 1 صفحه بعد

حفظ کامل امنیت سیستم با TrustPort Total Protection 11.0.0.4621
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:دانلود آخرین ورژن نرم افزار TrustPort Total Protection با لینک مستقیم, دانلود برنامه مخلوطی از آنتی ویروس های معروف, دانلود نرم افزار TrustPort Total Protection 11,0,0,4621 با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار TrustPort Total Protection با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار توتال پروتکشن, دانلود نرم افزار سالم کردن دوباره ویندوز, دانلود نرم افزار پاک کردن ویروس های ویندوز,

TrustPort Total Protection نرم افزاری قدرتمند است که امنیت کامل سیستم شما در برابر برنامه های مخرب، تهدید های اینترنتی و سرقت هویت، انواع ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی را تامین می کند. همه ایمیل ها و وبسایت ها قبل از ورود و بازشدنشان برای بررسی از وجود هرگونه بدافزار چک شده و سپس در حالت مشاهده قرار می گیرند. به طور کل این نرم افزار دارای ابزارهای کامل امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپم، فایروال و رمزنگار فایل های مشکوک می باشد. جالب است که بدانید اساس کار این نرم افزار بر پایه دو آنتی ویروس معروف و قدرتمند AVG و BitDefender می باشد. دیگر قابلیت کاربردی این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از سیستم می باشد که به شما در بازیابی سیستم سالمتان کمک بسیاری خواهد کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


صفحه قبل 1 صفحه بعد

دیوار آتش قدرتمند Fortnox Personal Firewall 7.0.195.0
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:دانلود firewall, دانلود Fortnox Personal Firewall 7,0,195,0, دانلود برنامه Fortnox Personal Firewall 7,0,195,0, دانلود فايروال قوي, دانلود فایروال, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Fortnox Personal Firewall 7,0,195,0, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, ديوار آتش, ديوار آتش قدرتمند, دیوار آتش قدرتمند,

نرم افزار فایروال شخصی Fortnox Personal Firewall 7.0.195.0 یک فایروال کاربردی فوق العاده آسانی است که به شما امکان محافظت از کامپیوترتان در برابر حملات هکر ها ،تروجان ها ،جاسوس افزارها و تهدیدهای اینترنت را می دهد. به کاربر امکان مرور کامل از تمام شبکه ارتباطات ورودی و خروجی را می دهد. علاوه بر این ،فایروال شخصی همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ منسجم با استفاده از فن آوری SPI را تضمین می کند. افزایش حفاظت از کاربر با سیستم rules به کاربر این امکان را میدهد که کنترل وسیعی نسبت به ارتباط نرم افزار هایش با اینترنت را داشته باشد. کاربران پس از نصب می توانند به آپشن نرم افزار مراجعه کنند و گزینه هایی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


صفحه قبل 1 صفحه بعد

دانلود نسخه جدید نرم افزار امنیتی قدرتمند ESET Smart Security v5.0.84.0
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود آنتی ویروس,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار امنیتی,

در فضای مجازی امروز که می توان بزرگترین برخورد افکارهای مختلف جهانی با یکدیگر در این دنیای مجازی یعنی اینترنت و وب رخ می دهد باید به مسائلی مانند امنیت نیز توجه کرد . از طرفی انواع تبادل اطلاعات از طریق CD/DVD ها و فلش دیسک ها و ... این موضوع را پررنگ تر نشان می دهد . امنیت در اینترنت و امنیت برای محافظت از رایانه و جلوگیری از آلوده شدن به انواع ویروس ها و تروجان ها و کرم های اینترنتی یکی از دغدغه های کاربران شده است . این ویروس ها اغلب از طریق اینترنت و تبادل اطلاعات از راه های مختلف به رایانه کاربر منتقل می شود . شرکت Eset یکی از شرکت های معروف امنیتی بوده که در زمینه ساخت آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی تجربه ها و فعالیت های زیادی دارد . به همین دلیل وبلاگآپدیت بروز آنتی ویروس نود32  قصد معرفی نرم افزار smart security این شرکت را دارد که کاملترین نرم افزار امنیتی می باشد .
کامل ترین محصول امنیتی شرکت Eset می باشد که در آن تمام قابلیت های یک برنامه امنیتی مانند آنتی ویروس eset smart secerity، آنتی اسپای ور و فایرول را جمع آوری کرده است . این محصول شرکت Eset یکی از پرطرفدارترین ها می باشد . یکی از دلایل موفقیت این نرم افزار این است که این نسخه دارای تمام ابزارهای لازم برای یک کاربر که هم می خواهد سیستمش در برابر ویروس های رایانه ای و فایل های مخرب اینترنتی محفوظ باشد ، بسیار مناسب است . در ضمن استفاده کم از سیستم و کم نشدن سرعت سیستم و هنگ نکردن پیاپی سیستم در هنگامی که آنتی ویروس در حال فعالیت می باشد ، باعث شده که کاربر احساس راحتی را در هنگام استفاده از یک آنتی ویروس قوی و سبک را به این نرم افزار داشته باشد . در این دنیای پر از ویروس استفاده از چنین برنامه هایی ضروری می باشد . با نرم افزار Eset Smart Secuirty دیگر نگران ورود ویروس های رایانه و اینترنتی نباشید . این نرم افزار در هر لحظه سیستم شما را چک کرده و دیگر نیازی نیست شما خودتان بخش های مختلف سیستم را هر لحظه اسکن کنید . با Live Scan نود32 دیگر احتیاجی به این کارها نیست . این نرم افزار آخرین نسخه می باشد که در دیتابیس آن روش های شناسایی و از بین بردن آخرین ویروس های رایانه ای قرار دارد . در ضمن حجم آپدیدت های این نرم افزار بسیار پایین بوده و شما توانایی آپدیدت روزانه این برنامه امنیتی را دارید .

- نرم افزار امنیتی کامل Eset Smart Secutiry دارای بخش های زیر می باشد :
نرم افزار Smart Security یکی از قدرتمندترین های عرصه امنیت رایانه در اینترنت و همچنین رایانه است . این نرم افزار از چهار بخش Antivirus و Antispyware و Firewall  و Antispam تشکیل شده است که باعث می شود شما با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به برنامه های امنیتی دیگر نداشته باشید . هریک از بخش های این نرم افزار قدرتمند قابلیت های فراوانی دارند .

-  ESET NOD32 Antivirus
بخش آنتی ویروس با راه اندازی سیستم شروع به کار می کند و لحظه به لحظه  سیستم شما را چک کرده و در صورت یافتن فایل مخرب و ویروس سریعا آن را پاک می کند . دیگر لازم نیست شما فایل هایتان را اسکن کنید . این بخش در هر لحظه همه سیستم را اسکن می کند بدون اینکه شما احساس کنید که سرعت سیستم پایین آمده است . در ضمن بخش آنتی ویروس نود32 بسیار قدرتمند می باشد و اکثر ویروس های موجود را شناسایی و حذف می نماید . همچنین در هنگام اتصال USP ها به کامپیوتر سریعا نرم افزار فعال شده و محیط های حساس را چک می نماید .

- ESET NOD32 Antispyware
این بخش وظیفه چک کردن سیستم در هنگام اتصال به اینترنت و جلوگیری از وارد شدن اسپم ها و هرزنامه هاست که از طریق ایمیل های مخرب را دارد . در واقع اسپم ها باعث کند شدن سیستم و برخی از خرابکاری ها امنیتی و در نهایت از بین بردن اطلاعات سیستم می شود .

- ESET Personal Firewall
دیوار آتش یکی از مهم ترین بخش های هر نرم افزار امنیتی است . این بخش یک دیوار مجازی ایجاد می کند که کنترل ورود و خروج اطلاعات را از کامپیوتر شما در دست دارد . در واقع دیوار آتش زمانی به کار می افتد که شما به اینترنت متصل می شوید و شروع به گردش در اینترنت می نمایید . این قسمت از ورود هکران و فایل های مخرب تروجان و کرم ها به شدت جلوگیری می کند . برای اتصال به اینترنت حتما به این بخش احتیاج دارید که در برنامه کاملsmart security  این بخش موجود است .

- ESET Anti Spam
بخش جلوگیری از ورود انواع اسپم ها مانند اسپم ایمیل ها که با کنترل نرم افزارهایی که به نوعی یکی از راه های ورود انواع اسپم ها هستند ، از ورود این گونه از عملیات های مخرب جلوگیری می کند .
برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آنتی ویروس شید
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود آنتی ویروس,نرم افزار امنیتی,دانلود شید آنتی ویروس,

شاید اسم ضد ویروس شید به گوشتون خورده باشه و یا شاید خبر این آنتی ویروس ایرانی را در تلویزیون یا رادیو دیده یا شنیده باشید. اگر نشنیده اید تنها کافی است آنتی ویروسی را در نظر بگیرید که همزمان با دو موتور NOD32 و Avira (که هر کدام جزء قوی ترین ها هستند) اسکن هایش را انجام می‌دهد و در کنار اینها تعدادی سیستم هوشمند برای سرعت بخشیدن به این همه قدرت دارد و تمام اینها توی یک محیط ساده، زیبا و فارسی قرار گرفته است که برای تمامی افراد قابل استفاده است. چیزی که در حال حاضر در ذهن تصور کرده اید ضد ویروس شید است. به علاوه شما می توانید رایگان آن را دانلود و حتی یک بار بروزرسانی کنید و حتی سیستم خود را پاکسازی نمایید. این ضد ویروس حدود 9 ماه دوره ی آزمایشی داشته و 3 ماه هم میشه که وارد مرحله فروش شده و به قول معروف امتحانش رو پس داده.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

جدیدترین ورژن آنتی ویروس معروف و قدرتمند NOD32 Antivirus v5.0.84.0
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود آنتی ویروس,دانلود نود 32,دانلود آخرین ورژن نود 32,دانلود آخرین ورژن نرم افزار,

نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .
نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و... و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

ویژگی های نسخه 5.0.84.0  eset nod 32  :

- دارا بودن بخش کنترلی والدین

- افزایش قدرت اسکن فایل ها

- بهبود در قسمت آنتی اسپم

- دیواره آتشین هوشمند

- حالت مخصوص بازی

- توابع پیشرفته HIPS

و...

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادمه مطلب مراجعه بفرمایید.


صفحه قبل 1 صفحه بعد

آنتی ویروس قدرتمند نورتون Norton AntiVirus 2011 18.1.0.37 Final
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود آنتی ویروس,نرم افزار امنیتی,دانلود نوترون آنتی ویروس,

 

Norton AntiVirus 2011 18.1.0.37 Finalساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز ۵ آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رقیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود۳۲ و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


درباره ما

نویسندگان سایت

پیوند روزانه

پیوند وبلاگ
Change By :javandownload.loxblog.com